WERKEN BIJ KLINKT GOED

Ben jij onze nieuwe commerciële en representatieve:

Medewerker binnendienst

(parttime: 20-28 uur)

die onze buitendienst ondersteunt en zorgt voor de kwaliteitsbewaking van onze interne processen?

Wie zijn wij?

Klinkt Goed is dé specialist op het gebied van gehoorbescherming voor bedrijven en particulieren. We zijn een jong bedrijf opgericht om het dragen van gehoorbescherming prettig en comfortabel te maken. Vandaar ook de naam Klinkt Goed!

Bij ons staat de klant centraal, we gaan altijd voor een optimale klanten ervaring. Wij bieden daarom niet alleen de hoogste kwaliteit, maar ook de meest uitgebreide service en twee jaar garantie, zonder extra kosten. Het aanmeten en testen van gehoorbescherming op maat (otoplastieken) is gratis op elke locatie in Nederland en Vlaanderen.

Wat ga je bij ons doen?

De functie van Medewerker Binnendienst is een nieuw binnen ons team, de kaders weten we, de invulling gedeeltelijk ook, maar zijn hierin ook benieuwd naar waar jouw kracht ligt om deze rol zo professioneel mogelijk uit te voeren. Je wordt volwaardig onderdeel van ons team en zult je voornamelijk bezig gaan houden met de ondersteuning van sales zodat we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.

Jij zorgt ervoor dat interne processen op de juiste manier verlopen, deze processen zijn vastgelegd in een digitaal systeem. Jij bewaakt deze voor onderstaande werkzaamheden:

  • Orders verwerking;
  • Offerte aanvragen invoeren en afhandelen in samenwerking met de sales verantwoordelijke;
  • Online bestellingen invoeren en plannen;
  • Opbouwen en onderhouden van optimale klantrelaties;
  • Contact onderhouden en afspraken inplannen met klanten via ons CRM systeem;
  • Sales team ondersteunen bij het nabellen van bestaande klanten;
  • Innovatief meedenken over de verbetering en optimalisatie van de interne werkprocessen.

Wat breng jij mee?

  • Afgeronde MBO+ opleiding;
  • Enige ervaring als binnendienst medewerker, administratief medewerker of planningswerkzaamheden is een pré, maar als je beschikt over de juiste mentaliteit, daadkracht en doorzettingsvermogen kunnen we het je ook leren;
  • Uitstekend communicatie in het Nederlands;
  • Nauwkeurigheid, initiatiefnemer en servicegericht;
  • Stressbestendig en goed georganiseerd;
  • Vlot met CRM-systemen en uitstekende overige computer skills.

Maar bovenal veel enthousiasme en zin om met ons aan de slag te gaan om verder samen met ons op het ingeslagen succesvolle pad door te gaan!

Wat bieden we jou?

  • 25 vakantiedagen;
  • Werken tijdens schooltijden indien gewenst;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op vast dienstverband;
  • Een leuk en jong team;
  • Ondersteuning in jouw persoonlijke ontwikkeling en diverse kansen om door te groeien en de vrijheid om in overleg de functie uit te breiden en in te richten op basis van jouw capaciteiten.

Word je hier blij van?

Dan horen we graag van je! Je mag je CV en korte (!) motivatie sturen naar Naomi Winters (Directeur) via naomi@klinktgoed.com of met haar bellen als je vragen hebt of een kop koffie wilt komen drinken via 085 – 30 31 535. Meer informatie over wie wij zijn en wat wij doen vind je via www.klinktgoed-gehoorbescherming.nl.

We zijn zelf goed in staat om de juiste mensen aan te nemen voor onze organisatie, daarom wordt acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs gesteld.


Reageer direct

Stuur je motivatie en cv, gericht aan Naomi Winters, via onderstaand formulier: